مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-19اقتصادي

فارس من |هیچ نوع کالای لوکس و غیرضروری وارد کشور نمی شود


بعد از تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران و در راستای مدیریت مصارف ارزی، واردات 2500 قلم ردیف تعرفه ای مرتبط با کالای لوکس، غیر ضروری و مشابه ساخت داخل ممنوع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه واردات کالاهای لوکس آمریکایی و فرانسوی ممنوع شود ، از مسئولان خواستار شدند تا به دلیل تحمیل خسارت های مختلف از سوی دو کشور آمریکا و فرانسه به ملت ایران و همچنین تحریم های ظالمانه آمریکا  واردات کالاهای لوکس از این دو کشور ممنوع شود.

در سال 97 بعد از تحریم های ظالمانه آمریکا در راستای مدیریت منابع ارزی واردات 1400 قلم کالای لوکس، غیر ضروری و مشابه تولید داخل ممنوع شد و با گذشت زمان بر تعداد ممنوعیت واردات این قبیل کالاها اضافه شد.

به طوری که در حال حاضر و با گذشت بیش از دو سال از تحریم های مجدد آمریکا علیه ایران واردات 2500 قلم کالای لوکس، غیر ضروری و همچنین مشابه تولید داخل ممنوع شده است.

در این راستا حسین مدرس خیابانی سرپرست سابق وزارت صمت در جلسه  کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی که  در اواسط مرداد ماه 99 برگزار شد، اعلام کرد که 85 درصد واردات کشور مواد اولیه، قطعات، تجهیزات و ماشین آلات تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من |هیچ نوع کالای لوکس و غیرضروری وارد کشور نمی شود

فارس من |هیچ نوع کالای لوکس و غیرضروری وارد کشور نمی شود